बाउ लाई खुब चिक्न सिकाइयो !



मेरो नाम शुशिला हो । म अहिले २६ बर्षकी भएँ । कुरा २ बर्ष पहिलेको हो जब म २४ बर्षकी थिएँ । म गोरी, मोट्ठी अनि अग्ली पनि थिएँ । मेरो दुध मम्मीक जत्रै-जत्रै (३६) थिए । मेरो बाबा (४२ बर्ष), मम्मी (४० बर्ष) र भाइ (१८ बर्ष) हङ्कङ बस्नु हुन्थ्यो । म बाजे (७२ बर्ष) र बज्यै (६८ बर्ष) सित नेपालमै बस्थेँ । म डिग्रीमा पढ्दै थिएँ । म होस्टेल बस्ने हुनाले बिदाको बेला मात्र घर आउँथे । १६ बर्षमा बाजेसँग चिकेको कथा त पढिसक्नु भयो । अब कसरी मैले आफ्नै बाबालाई चिक्न सिकाएँ त्यो भन्दै छु ।
भाई बाबा र मम्मी घर नहुँदा बज्यैको आँखा छलेर बाजेले र मैले ६ – ७ बर्ष सम्म चिक्यौँ । बाजेले मलाई त्यसबेला मेरी मम्मी सँग चिक्नुको रहस्य र अरु धेरै कुराहरु भनेका थिए । बाजेको कुरा बाट मलाई थाहा भयो की बाबाको शिघ्र पतन हुने हुनाले मम्मी लाई डोज पुर्याउन नसकेर मम्मी बाजे तिर सल्केको । हङ्कङ् गए पछि मम्मी को कामवाशना पुरा हुन सकेन र १ महिना अघि बाबा लाई छाडेर पोईला जानु भयो । त्यस पछि भाई र बाबा नेपाल आउनु भयो । बाबा निकै चिन्तित देखिनु हुन्थ्यो । कारण मैले बुझेकी थिएँ । बाबा लाई बास्तविक चिकाई सिकाउन मन लाग्यो । बिस्तारै बाबा लाई म तिर आकर्षित गर्न थाले । छोटा-छोटा लुगा लगाउने, बाबाको काखमै बस्ने, बाबा लाई अंगालो मार्ने, गरेर बाबा लाई गिज्याउन थाले । बाबाले पनि मौका पाउँदा झुक्किएर छोइए जस्तो पारेर मेरो चाक, थाई र दुध छुने गर्न थालि सक्नु भएको थियो । एक दिन बाबा र म मात्र घर भएको दिन म यसरी बसेकी थिएँ, बाबा को नजर लुकी लुकी मेरो दुधमा छ भन्ने मैले थाहा पाइ हाले । मैले पनि घरी घरि दुध माड्दै गफ गर्न थालेँ। अनि स्कर्ट अलि माथि सारेर पन्था मारेर बसेँ ता कि बाबाले मेरो पुती मजाले देखोस । बाबाले त कहिले पुती नदेखे जसरि पो हेर्न थाल्नु भयो । हुन त आमाको पुती पनि अब चाउरि परि सकेको थियो होला । अरुको पुती कसरि देखोस बिचराले ।
म: के हेर्नुभएको त्यसरी ?
बाबा: केही होईन ।
म: मम्मी गए देखि हजुर अर्कै हुनुभाछ ।
बाबा: त्यस राडीको कुरा नगर ।
म: खास गल्ती हजुर कै हो के बाबा ।
बाबा: अब तँ पनि मलाई नै गलत देखिस । त्यसले भने झैँ म नामर्द भए तिमीहरू कसरी जन्म्यौ त ? आकाश बाट आयौ ?
म: बच्चा जन्माएर मात्र हुन्छ र ? आफ्नो बुढि लाई फकाउन नि जान्न पर्यो नि !
बाबा: के भनेर फकाऊने ? सबै कुरा पुर्याएकै त थिएँ । राडिको बुढेस काल मा बैँश आए पछि म के गरम ?
म: बुढेस काल मा बैँश आएको होइन बरु बैँश छँदा हजुर ले चिक्न नजानेर हो । माल पाएर चाल नपाए पछि के काम ? बैँशमा त आमा को पुती भुक्क परेको मस्त थियो । दुध पनि मस्त टाइट पो थियो त ।
बाबा: नकचरि, बाबा सँग जे मन लाग्यो त्यही बोल्न लाज लाग्दैन तँलाई ?
म: हजुर लाई चाहि अघि देखी मेरो पुती हेर्न लाज नलागे नि हुने रे मलाई चाहि सत्य बोल्न नि लाज लाग्नु पर्ने ?
बाबा: झ्याप्प देखि हालेँ, तेरो पुती नै यस्तो मजाको छ देखे पछि हेरी रहु जस्तो । तँ सानी हुँदा सँधै म तँलाई नाङ्गै नुहाइ दिन्थे अहिले हेरेर के भो र ?
म: अहिले नाङ्गै देखे त कट्टु भित्रै झर्ला नि ! मम्मी को झैँ चाउरी परेको हो र मेरो पुती ?

यती भनेर मैले टिसर्ट खोले । ब्रा त लगाएकै थिइन । नभन्दै मेरो नाङ्गो दुध देखे पछि त बाबाको फुसी झरि हाल्यो । पाईन्ट सबै चिसो भयो ।
म: ल भनेको होइन त ? यति छिटो माल झर्ने रहेछ हजुरको । मम्मी लाई बिचरा गिज्याएर मात्र छोड्नु हुने रहेछ ।
बाबा: अब झरि हाल्छ त म के गरम् ?
म: ल बाबा आज म तपाइ लाई चिक्न सिकाउँछु । आउनु मेरो दुध खेलाउनु । झर्ला जस्तो भयो भने नझर्दै मलाई भनि हाल्नु है ।

मैले बाबाको कपडा खोलि दिएँ । बाबाको लाडो फुसी झरेर लुत्रुक्क परेको जम्मा ५” को थियो । मेरो दुध खेलाउन थाले पछि त ठनक्क ठन्किएर ८” को भयो । बाबाको सास छिटो छिटो भै सकेको थियो। बुडाको फेरि झर्न लागे झैँ लाग्यो ।
म: बाबा ल एक छिन रोक्नुस ।
बाबा: किन ? झन मजा भैरा बेलामा । फेरी झर्न लाछ के । झरे पछि रोकम्ला ।
म: नचिक्दै २ पटक झर्न लागी सक्यो …. अहिले पनि झर्यो भने फेरी ठन्किन्छ त ?
बाबा: अब त ५ – ६ घण्टा सम्म ठन्किँदैन ।
म: त्यहि भएर त झर्न नदिनु भनेको नी । लुत्रुक्क परेको लाडोले त अहिले कसरी चिक्ने ? ल अब त दुखे जस्तो हुन छोड्यो होलानी ?
बाबा: अँ

मैले हातले भित्तामा आड लगाएर यौटा खुट्टा बाबाको काँधमा चढाएँ । पेन्टी लगाएकी थिइन स्कर्ट फर्कि हाल्यो पुती देखेर बाउ त पागल भयो । झ्याप लाडो पुतीमा छिराएर बेस्करी चिक्न थाल्यो । मैले गाली गरेँ “थुक्क मुजी ! कति आत्तिएको ? म भागेर जान्छु र ? बिस्तारै हान्न । झर्न लाग्यो भने एक छिन रोक्ने अनि फेरी बिस्तारै चिक्ने गर्नुपर्छ के ।” (मैले त जोसमा बाउलाइ पनि तँ भनेछु । चिक्न पाएर होला बाउलाई मतलब थिएन) बाउले पनि मैले भनेझैँ रोकिँदै चिक्दै गर्न थाल्यो । २० मिनेट पछि मेरो पनि पुतीमा पानीको मुल फुट्ला झैँ भयो ।
बाबा: शुशिला ! अब त म रोक्न सक्दिन यार । अब झारे हुन्न ?
म: अब हुन्छ । बाउ सुन अब सकेको बलले ल्वाम् ल्वाम् पुरै लाडो पुतीमा छिर्ने गरी चिक र फुसी झर्ने बेला लाडो पुती बाट झ्याप निकालेर मेरो मुखमा हाल अनि मुखमै झार है !
बाबा: हेर न मातेकी, बाउलाई तँ भनेकी !
म: सिमाचिक्नि आफ्नै छोरी लाई चिक्ने बाउ लाई जे भने नी भयो नी ।
बाबा: छोरी नै रण्डी भए पछि के गर्ने त ? बुडीले छोडेर चिक्न नपाएको बेला तँ घरि दुध देखाउँछेस् त घरि पुती देखाउँछेस् । सिमाचिक्नि तेरो पुति देखेको दिन देखी त मैले तँ मेरो छोरी होस् भन्ने कुरै बिर्सि सकेको थिएँ । कहिले चिकम् जस्तो पो भाको थियो यार । तँ रण्डी पनि कम छैनस् । आफ्नै बाउ लाई पुती देखाएर गिज्याउछेस् ।
बाउले ल्वाम् ल्वाम् चिक्दै थियो । म मजा मानेर अँ…. अँ…. अँ…. आ….. आ….. आ….. आ….. गर्दै थिएँ । बाउले पनि आ….. शुशिला ! भन्दै पुरै ८ इन्च को लाडो पुतीमा छिराको थियो । एक्कासी मेरो पुती बाट पानीको मुलै फुटे झैँ पुतीरस बग्न थाल्यो । बाउले आत्तिएर लाडो पुती बाट झिकेर के मेरो मुखमा हालेको थीयो मोटरले भन्दा जोडले फुसी मेरो मुखमा फाल्यो । फुसी मुखमै खेलाउँदै मैले बाबा लाइ मेरो पुती चाटेर पुतीरस मुखमा खेलाउन भने । त्यसपछि बाउलाई फ्रेन्च किस गरेँ । भित्रै- भित्रै लाडोरस र पुतीरस घोलेर दुबैले खाएम । बाउ त लास्टै सिथिल भएछ ओछ्यान मा लड्यो । म बाउ माथि सुतेँ ।
म: बाबा कस्तो लाग्यो त ?
बाबा: आज बल्ल चिक्नुको असली मजा थाहा भयो । बल्ल मैले चिक्न जानेँ ।
म: अझै सिक्न बाँकी नै छ । तर पीर मान्न पर्दैन म सिकाउँछु ।

त्यस पछि हामी दुवै जना नाङ्गै सँगै सुत्यौँ । १ महिना सम्म मैले बाबा लाई ट्रेनिङ्ग दिएँ। चिनेका अन्टीहरु र मेरा केही साथीहरु सँग पनि बाबा लाई सेटिङ मिलाइ दिएँ ।

( यस ब्लगका नियमित पाठकज्यू ले पठाउनु भएको कथामा, कृपया आफ्नो नाम पनि उल्लेख गरिदिनु भएको भए अझ उत्तम हुने थियो । धेरै धेरै धन्यवाद । )

0 comments

यसमा तपाइको प्रतिक्रिया