बहीनी र दाई


मैले आउदा पानी पनी ल्याएर आयस है नानी भने उसले हुन्छ दाई भनेर उत्तर दिई, म बेडमा पल्ती रहेको थिय एकै छिनपछी बहीनी पानी ल्यायर आई अनी एउटा कचौरा मा तेल पनी ल्यायकी थिई मैले के हो यो भनेर सोधे अनी रात मा नुहाउनु भयो चिसो छ सरिर मा तेल लगाउनु रे चिसो फाल्छ रे ठुली मम्मी ले पठाईदिनु भएको भनेर उसले उत्तर दिई, उ पनी आफ्नै बेडमा पल्ती त्यही भुईमै कपडा संगै, उसले लुङ्गी र चोली लगाएकी थिई गाउँघर तिरका प्राय महीला हरुले लगाउने फेसन नै हो लुङ्गी र चोली । म भने आमाले पठाईदियको तोरीको तेल शरिरमा लगाउदै थिए बहिनी ले भने हेर्दै थिई म ढाडमा मा तेल लगाउन लागे अली हात ले भ्याएन मलाई ढाडमा तेल लगाउन अपथ्यारो भएको जस्तो मानेर बहिनी ले भनी ढाडमा तेल लगाईदिम दाई भनेर मैले भो पर्दैन भने, अनी उसले हेरिरहेकी थिई सायद मलाई अपथ्यारो लागेको देखेर होला बहिनी बेडबाट उठेर खै दाई घोप्टो परेर सुत्नु म तेल लगाईदिन्छु भनेर आई, अब आईकी हाली भनेर म पनी घोप्टो परेर सुते हात मा तेल लगाएर ढाड मा लगाउन थाली नरम हातले ढाड मा मालीस गर्दा बहिनी हो भन्ने पनी नसोचेर लाडो त रन्क्क भयर उथ्यो बहीनी ले कतै लाडो देख्ली भन्ने दर ले घोप्टो परेरै सुतिरहे लाडो तेर्सो परेको थियो माथी नाईटो तिर सिढा गराए पेट मा छातीमा पनी तेल लगाई दिने दाई भनेर बहीनी ले सोधी म केही बोलेन, मेरो मन मा अनेक कुराहरु खेली रहेका थिए एक मनले सोचे कि बहीनी लाई नै चिकीदिउ अर्को मन ले सोचे हुन्न यार यो त आफ्नै बहिनी हो यसो गर्नु हुन्न...... उसको नरम हात ले तेल लगाउदा सारै मजा भईरहेको थियो बहिनी पनी सारै राम्री थिई बिबाह भएको भएपनी भर्खर २१ बर्ष मा लागेकी थिई, एकछिन पछी लाडो अली सुतेको अनुभब भयो मलाई अनी म उत्तानो परे बहिनी ले हातमा तेल लगायर मेरो छती र पेटमा मालीस गर्न थाली अनी फेरी सुत्न लागेको लाडो आफै रन्क्क भयर उथ्यो कनट्रोल गर्न खोज सक्दै सकेन मन ले नचाहे पनी फलामको रथ जस्तो कडा भयो लाडो त अब के गर्ने आपत पर्यो बहीनी ले पेट मा तेल लगाउदै छी मेरो कट्टु नै माथी उचाली सक्यो लाडो उठेर मलाई खपी नसक्नु भयो बहीनी को नजर पनी मेरो लाडो मा परेछ क्यार हल्का मुस्कुराई अनी लजाई हामी २ भाईनै केही बोलेनौ उसको हातहरु पनी रोकिय तेल लगाउदा लगाउदै के गरौ के गरौ भयो मैले जिउ तन्काय बहीनी पनी केही बोल्नै सकेनी मलाई हेरीरही मैले मेरो हात कट्टु भित्र लगे र लाडो चपक्क समाते लाडो त ढुङ्ग भन्दा पनी साह्रो र कडा जस्तो लाग्यो मलाई खपी नसक्नु भयो मलाई अनी एउटा हातले लाडो समाती रहे र अर्को हात ले बहीनी को हात समातेर आफु तिर ताने बहीनी मेरो छाती माथी आई लाडो समातेको हात पनी निकालेर दुबै हात ले बहिनी लाई अंगालो मारेर समाती रहे करिब २,३ मिनेट जती कोही बोलेनौ पछी मैले बिस्तारै मेरो हात बहिनी को दुध तिर लगे, खै म सुत्न जान्छु दाई भनी जाने कोसीस गरेनी झन मेरो हौसला बध्यो चिक्न दिन्छी जस्तो लाग्यो अनी मैले मजाले दुध छाम्न ठाले ५,७ मिनेट जती चोलीको बाहीरै बाट छमे अनी पछी चोली खोलिदीय पुक्क परेका सेता दुध देख्दा झन खपी नसक्नु भयो र ग्वाम्म मुख हालेर चुस्ने जिब्रो ले दुधको मुन्टा खेलाउन थाले र उस्को हात लगेर मेरो लाडोमा राखीदिय, अबुई भनेर डराई मैले के भयो भनेर प्रशन गरे, उस्ले केही होईन भनी, अनी एक्छीन पछी कती ठुलो हो भनेर उसैले गरी अनी मैले के छ ठुलो भनेर बुझेपनी नबुझेझै गरेर प्रशन गरे उसले फेरी पनी केही हैनभनेर उत्तर दिई, मैले अब धेरै धिला नगरौ भन्ने हिसबले बहिनी को लुङ्गी माथीतिर फर्काउन थाले उस्ले तल गराउने मैले माथी फर्काउने काम भयो एक्छीन उस्ले लुङ्गी फर्काउन मानीरहेकी थिईन सायद लाज मानेर होला, पछी उसले लाईट निभाउनु भनी अनी मैले Ok भनेर उठेर त्युब लाईट निभायर ५ वाट को लाईट बालेर बेड्मा आयर बहिनी को लुङ्गी खोलेर सिरानी निर बसालि दिए, अनी निधार बाट किस गर्न सुरु गरे निधार, आँखा, नाक, ओठ, जिब्रो, घाटी, छाती, नाईटो हुदै कुनै भाग खाली नछोदेर पुती सम्म किस गर्दै गए, पुती पनी मजाले चाटे पुती को भित्र जिब्रो छिराय, तिसी लाई जिब्रो ले खेलाई दिय करिब ४,५ मिनेट जती म पनी चिक्न मा त खप्पीस थिए बिल्लु फिल्म हेरी हेरी बहीनी पनी मजाले हल्लिन थाली तलबातै चाक उचालेर वरपर घुमाउदै । स्वाँ…ऽऽऽऽस्वाँ…ऽऽऽऽ दाई मेरो दाई॥ ऽऽऽऽऽऽऽआज मलाई अर्कै भयो दाई …ऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽस्वाँ… ऽऽऽऽस्वाँ…ऽऽऽउ ईस्सस तलमाथि गर्दै आफ्नै सूरमा बर्बराँदै थिइ, बहीनी लाई पुरै ईमोसन मा आएको थाहाँ भयो र बिस्तारै मथी चढे र पुती नीर लगेर लाडो राखेको उसले नै हल्का चक उचाली र मेरो लाडो त स्वाट्ट पुती भित्र छिर्यो मेरो लाडो तातो भयो सारै मजा आयो पुती पनी सारै टाईट रहेछ , अनी मैले मजाले चिक्न ठाले म माथिबाट धमाधम धक्का दिन थालें । “कच्याकऽऽऽऽऽ कच्च… ऽऽऽऽऽकच्चऽऽऽऽऽक्वाँच…ऽऽऽऽऽक्वाँच” मेरो दाई भन्दै थी… ऽऽऽऽक्वाच ........ ssssss क्वाचच आवाज आईरहेको अझै……….. अझै……….. कस्सेर ………….. कस्सेर…………..” उ पनी पुरै ईमोसनमा आयर फरक किसीमको स्वर निकाल्दै थिई उसको हेरक आवाजले मलाई चिक्ने हौसला दिईरहेको थियो । म बल गरी गरी चिक्न थाले । केही क्षण चिके पछि , मैले उसलाई उठाए अनि घोप्टो पर्न लगाए । ” अब यसरी गर्ने ल ” मैले भने तपाई त खप्पिस हुनुहुँदो रहेछ है दाई मलाई आज जस्तो मजा कहिलै आएको थियन भनी अनी फेरी अर्को आसनमा चिक्न ठाले …ऽऽऽऽऽऽऽबीचऽऽऽऽ क्वाच...... क्वाच......... आउदै थियो ऽऽआहाऽऽऽऽऽ नछोड्नुस है…दाई भन्दै थी उसको दुध दुई हातले माड्दै चिक्दै गर्न थाले । फेरी आसन चेन्ज गरेर चिक्न लागे... ख्वात……..ख्वात……..ख्वात…….ख्वा तख्वात्ततततत…….ख्वाततत…….ख्वात….. फच्याक्क फच्च…फच्च…फच्याक” आवाज आउदै थियो मेरो धक्काको स्पीड बढ्न थाल्यो । मेरो लाडोले जतिजति पुती धक्का दिन्थ्यो उनी त्यतिनै मेरो ओठ गाला घाँटी चाट्ने चुस्ने गर्दै थी जति जति धक्का मार्थें उत्तिउत्ति भित्रै पस्न मन लाग्थ्यो मजा आउने क्रम जारी थियो झन्डै ३०, ४० मिनेट पछी मेरो लाडोले चरम उत्कर्षमा आउन लाग्यो विर्य झर्न लाग्यो लाडो पुती बाट स्वाट्ट निकालेको त फुसीको सित्का गयर बहीनी को अनुहार दुध पेट छाती भरी फुसी फुसी भयो आफ्नै पेटीकोट ले फुसी पुछी, अनी मलाई अंगालो मारेर गालामा १ किस गरी केही बेर सुतेर गफ गरीरह्यौ, एकछीनपछी फेरी लाडो उथ्यो फेरी चिक्न ठाले म पनी बिदेश बाट खरियर गयको बिहान ३ बजेसम्म ४ पटक चिके पाचौ पट्क चिक्न लागेको बहिनी ले भयो दाई please म लाई पुगी सक्यो मेरो त दुख्न लाग्यो कती ठुलो रहेछ तपाईको त तपाईको जुवईको को सानो छ फेरी ५,७ मिनेट मै झर्छ तपाईको त १ घन्टै लाग्ने रहेछ सेक्स त यसरी गर्र्दा पो सारै मजाहुने रहेछ दाई भनी, अनी मैले मैले त पुरै मजानै दियको छैन पछी यस्तै त्याम पर्यो भने यो भन्दा फरक स्टाईल ले यो भन्दा धेरै मजा दियर चिक्छु है भने, उस्ले हुन्छ भनी अनी बहीनी पनी भुईमा गएर भान्जा संग सुती म खात मा एक्लै सुते..........

1 comments

kati majjako chikai yasari nai didi bainilai chikna pay katti maza

यसमा तपाइको प्रतिक्रिया