मेरो जीन्दगीको पहिलो चिकाई



मेरो आमाहरु बजारमा सामान किन्न जानु भयो । म र मेरो दिदी घरमा एक्लै भयौ । मेरो दिदीको विवाह भइसकेको थियो । मेरो दिदी माईत घुम्न आको थिईन । एक्लै भएको दिन के भयो भने मेरो दिदीले खाना पकाई रहेकी थिईन । दिदीले भनीन “बाबु जा त भाँडा माझी देउ त , खाना पकाउन पर्यो ।” दिदी एकदमै थाकेर बसेकी थिईन ।
दिदीको दुध र चाक एकदमै ठुलो र सेक्सी थियो । मलाई दिदिको ३ भाग एकदमै राम्रो लाग्थ्यो । मैले दिदीको सानै देखि दुध माड्ने गर्थे । दिदीलाई दुध दवाउन एकदमै मजा आउँथ्यो । दिदीले आफै मलाई दुध माड्न लगाउँथी । दिदीलाई एकदमै मजा आउँथ्यो । भाँडा माझीदेउ भन्दा मैले भने “पहिला मलाई चिक्न दे , अनी बल्ल तेरो काम गर्छु ।” दिदीलाई पहिला देखि नै जोश लागेको रैछ , दिदिले मलाई भनी “लु आईज छिटो चिक मलाई”। अनी मेरो मुटु धक्क भयो , आज जिन्दगीमा पहिलो पटक चिक्न पाए भन्ने सम्झे अनी मैले आफ्नो पाइन्ट खोले । दिदीले पनि आफ्नो पाइन्ट खोली र मैले आफ्नो लाडो निकाले । दिदिले ओछ्यानमा पल्टी र खुट्टा फट्याइ । मैले आफ्नो लाडो दिदिको पुतीमा हाले । हाले पछि यती मजा आयो , दिदीले आ आ इ इ गरेर चिच्याइ । मलाई पनि एकदमै मजा आइरह्यो । मैले बल गरी गरी जोड जोडले दिदीलाई चिक्न थाले । केहीछिन चिके पछि मैले मेरो माल दिदिको पुती भित्रनै झारीदिए । जोशमा होस नराख्दा मेरो दिदी प्रेगनेन्ट भइ । केही समय पछि मेरो घरको मान्छे लाई थाहा भयो र दिदि र मेरो विवाह गराईदिए ।

( यस ब्लगका नियमित पाठकज्यू ले पठाउनु भएको कथा । कृपया आफ्नो नाम पनि उल्लेख गरिदिनु भएको भए अझ उत्तम हुने थियो । धेरै धेरै धन्यवाद । )

1 comments

Malai ni chikna mn lagyo

यसमा तपाइको प्रतिक्रिया