दाईले चिक्नु भयो



मेरो नाम अस्मिता, मेरो घर अछाम हो । म ११ मा पढ्छु , मेरो घरमा आमा र दाई हुनुहुन्छ । बुवा बिदेशमा हुनुहुन्छ । मेरो दाई एकदम हेन्डसम हुनुहुन्छ । एक दिन म कलेजबाट आएर टोईलेट तिर जान लागेको थिए, मेरो दाई ढोका नलगाई आफ्नो लाँडौ हल्लाउँदै हुनुहुन्थ्यो, अनि म हेरेको हेरेकै भए र बोल्न साहस पनि थिएन । मैले दाई भनेर बोलाई तर दाई आफ्नो मजामा थियो त्यसैले बोलाको सुन्नु भएन । मलाई पनि हेर्दा हेर्दै खपि नसक्नु भयो र म गएर दाईको लाडो आफ्नो मुखमा राखे । अनि दाईले के गरेको नानु भन्नु भयो । मैले प्लिज दाई आज मलाई पनि तपाईको लाडो खान मन लागेको छ , दिनुहोसन खान प्लिज भने । अनि दाईले पनि केहि भन्नु भएन , म मजाले दाईको लाडो मुखमा खेलाउन थाले , दाईले पनि मलाई किस गर्न थाल्नु भयो अनि एकछिन पछि दाईले मलाई मजाले चिक्नु भयो , र साह्रै मजा दिनु भयो ।
– रिदम कुमार

( यस ब्लगका नियमित पाठकज्यू ले पठाउनु भएको कथा । कृपया आफ्नो नाम पनि उल्लेख गरिदिनु भएको भए अझ उत्तम हुने थियो । धेरै धेरै धन्यवाद । )

0 comments

यसमा तपाइको प्रतिक्रिया